Фото без опису

 

Проблемні питання запорізьких підприємців – предмет обговорення  податкової служби області та Ради бізнес-омбудсмена

 

Вчора у податковій службі регіону відбулася робоча зустріч керівництва Головного управління ДПС у Запорізькій області з інспектором Ради бізнес-омбудсмена Оленою Чорною та представниками одного із запорізьких підприємств. Захід відбувся під головуванням начальника ГУ ДПС у Запорізькій області Романа Афонова, за участі заступника начальника Руслана Рачинського та начальника управління податкового моніторингу Дмитра Шаповалова.

На початку обговорення Роман Афонов наголосив, що тристороння взаємодія органів ДПС, Ради бізнес-омбудсмена та платників податків вже стала традиційною для Запорізької області. Податківці дотримуються домовленостей про співпрацю, які зазначені у Меморандумі про партнерство та співробітництво. Керівник податкового відомства регіону підкреслив, що служба налаштована на конструктивний діалог із усіма представниками бізнесу і громадськості та закликав до предметного діалогу  щодо вирішення спірних питань у рамках правового поля.

Під час зустрічі учасники розглянули проблемні питання декількох запорізьких компаній. Зокрема, було проаналізовано матеріали щодо зупинення реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі у зв'язку із внесенням суб’єктів господарювання до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості.

 

Головне управління ДПС у Запорізькій області

 

 

Бізнес-клімат регіону: запорізькі податківці разом із представниками компаній і підприємцями обговорили нагальні питання

 

У Запоріжжі начальник Головного управління ДПС у Запорізькій області Роман Афонов зустрівся із представниками підприємств регіону – членами Обласної федерації роботодавців. Предметом обговорення стали пріоритети діяльності податкової служби, законодавчі новації та формат подальшої взаємодії. Захід відбувся за участі голови Ради Запорізької обласної федерації роботодавців Олександра Головка та віце-президента ЗОСППР "Потенціал" Олексія Кравчуна.

Як наголосив Роман Афонов, наразі податкова служба проходить процес реформування. Однак, зміни, що відбуваються, жодним чином не вплинуть на запорізьких платників податків, які можуть розраховувати на якісний сервіс за всіма напрямами діяльності органів ДПС. На даний час створені умови для мінімізації впливу людського фактору, основні серед яких – електронні сервіси, які дають можливість для дистанційної взаємодії представників бізнесу з контролюючим органом.

Також очільник податкового відомства регіону відзначив позитивну динаміку збільшення податкових надходжень – лише за перше півріччя запорізькі платники забезпечили до бюджетів усіх рівнів вісім мільярдів гривень, а рівень добровільної сплати податків залишається стабільно високим – 98 відсотків.

Присутні висловили свої проблеми, від яких сьогодні найбільше потерпає запорізький бізнес. Зокрема, це нелегальна торгівля підакцизними та іншими товарами та незаконне ведення підприємницької діяльності, що створює нерівні конкурентні умови та спричиняє зменшення податкових надходжень до бюджету.

Як повідомив Роман Афонов, діяльність податкової служби з детінізації економіки наразі сконцентрована у кількох основних напрямах. Передусім, це робота зі збитковими підприємствами, контроль за реалізацією і оподаткуванням підакцизних товарів, легалізація трудових відносин і податковий аудит. Також керівник ГУ ДПС області розповів про перебіг заходів «Врожай-2020» та «Курорт-2020». Він закликав представників легального бізнесу об'єднати зусилля, аби протидіяти порушенню законодавства.

Значна частина зустрічі була присвячена питанням реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі та розгляду основних змін, внесених Законами України №466-ІХ та №591-ІХ. Для наочності податківці надали присутнім презентаційні роз'яснювальні матеріали.

 

Головне управління ДПС у Запорізькій області

 

 

Для легальної торгівлі алкогольною і тютюновою продукцією запорізьким підприємцям видано шість тисяч ліцензій

 

У першому півріччі фахівці податкової служби регіону видали суб'єктам господарювання 6385 ліцензій на право торгівлі підакцизними товарами. Зокрема, підприємці і торговельні компанії отримали 2932 дозволи на продаж алкогольних напоїв, 1954 – на реалізацію тютюнових виробів. Крім того, продовжено термін дії 6291 ліцензії, призупинено 613, анульовано 821.

До місцевих бюджетів надійшло 21 мільйон гривень плати за ліцензії. Загальна кількість діючих документів у Запорізькій області склала 8530.

Суб'єкти господарювання, які здійснюють роздрібну торгівлю підакцизними товарами, сплатили до бюджетів громад 80,5 мільйона гривень акцизного податку, що більше, ніж за відповідний період минулого року на 7,4 мільйона або на 10 відсотків.

З початку року податківці провели 308 перевірок з питання дотримання вимог законодавства, яке регулює обіг підакцизних товарів. За їхніми результатами відповідно до законодавства застосовані фінансові санкції у вигляді штрафів на загальну суму 42,3 мільйона.

 

Головне управління ДПС у Запорізькій області